نوشته شده توسط : kifhub

 به جرات می توان گفت که با نامی مانند لویی ویتون، جای تعجب نیست که این برند در سال 1854 تاسیس شد.

همه چیز از زمانی شروع شد که یک فرانسوی به نام لویی ویتون فروشگاه همنام خود را در خیابان سِور در پاریس افتتاح کرد.

این مغازه چمدان و لوازم جانبی، از جمله کیف های چرمی، ظروف نوشتن و سگک ها را می فروخت. با این حال، حدود 20 سال بعد بود که شهرت این برند برای تجمل گرایی تثبیت شد. در سال 1876، Vuitton شروع به تولید اجناس چرمی با دست دوخت - مانند کیف پول، صندوق عقب مسافرتی و چمدان - کرد تا به سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری تجاری جدید خود، L'Artisan Black Leather Company کمک کند.

در طول دهه‌های بعدی، لویی ویتون به‌طور پیوسته رشد کرد و عرضه‌های خود را گسترش داد تا شامل لباس‌های آماده (حدود 1912)، کفش (1924) و عینک (1928) شود. در سال 1946 تحت هدایت Pierre OGIET، که مسئولیت نظارت بر تمام جنبه های عملیات شرکت را پس از آن که در سال 1946 به عنوان مدیر عامل شرکت کرد، لوئی ویتون به یکی از زیرمجموعه های رسمی گروه آرنو (اکنون LVMH) تبدیل شد. امروزه، این کنگلومرا چند میلیارد دلاری توسط برنارد آرنو از طریق سهام با رای اکثریت برای LVMH و سهام اقلیت برای Petit Commerce et Investissement SAS (PEIC) کنترل می شود.

 

کیف لویی ویتون

 

ارزش لویی ویتون چقدر است؟

می دانیم که این برند بیش از 130 سال است که محصولات لوکس تولید می کند، اما ارزش آنها چقدر است؟ در بلندمدت، نمی توان با قطعیت گفت، اما بر اساس محبوبیت و رشد فعلی برند، یک تخمین این است که ارزش سهام لویی ویتون LVMH تقریباً 28.8 میلیارد دلار است.

توجه به این نکته مهم است که اینها فقط تخمینی هستند و هیچ چیز را نمی توان تضمین کرد. اما بیایید نگاهی بیندازیم که ارزش برند در دهه گذشته چگونه تغییر کرده است. در این مدت، درآمد این شرکت از 4.7 میلیارد دلار به 9.9 میلیارد دلار افزایش یافته است و درآمد خالص آن از 430 میلیون دلار به 1.3 میلیارد دلار افزایش یافته است.

واضح است که با وجود افزایش فروش، این برند سالم و سودآور است. این همچنین نشان می‌دهد که لویی ویتون چیزی بیش از یک خانه مد لوکس است – این یک برند سبک زندگی موفق با محصولاتی است که دسته‌ها و قیمت‌های مختلفی را در بر می‌گیرد. در واقع، لویی ویتون در حال حاضر یکی از پنج خانه با ارزش ترین خانه مد در جهان است.

 

تاریخچه لویی ویتون

 

تاریخچه مختصری از کیف های دستی LV

یکی از اولین کیف‌هایی که لویی ویتون ساخته شد، کیف چرمی با نمای داخلی بوم تک‌رنگ بود.

از آن زمان تا کنون، این برند کیف هایی با اشکال، اندازه ها و مواد مختلف تولید کرده است. امروزه، این برند دارای بیش از 40 مدل کیف دستی مختلف است، بنابراین یافتن کیفی که مناسب استایل شخصی شما باشد نباید دردسرساز باشد.

اگر به کیف های سال های اولیه لویی ویتون علاقه مند هستید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ابتدا باید مطمئن شوید که کیفی که قصد خرید آن را دارید در واقع توسط Louis Vuitton ساخته شده است. انجام این کار آسان است - فقط نام کیف را جستجو کنید تا ببینید چه چیزی دریافت می کنید. همچنین، به خاطر داشته باشید که برخی از ناک آف ها زیبا هستند اما معتبر نیستند. بنابراین مطمئن شوید که از یک فروشنده قابل اعتماد مانند فروشگاه کیف لویی ویتون خرید می کنید.

 

تاریخچه لویی ویتون

 

چگونه یک کیف لویی ویتون را تشخیص دهیم؟

بسیاری از مردم به سختی می توانند به تشخیص لویی ویتون اصل بپردازند.

اما با توجه به اینکه این برند از سال 1854 محصولات لوکس تولید می کند، نباید تعجب آور باشد که بسیاری از مردم نمی دانند به چه چیزی نگاه می کنند. و این به این دلیل است که کیف‌های دستی Louis Vuitton با دقت طراحی شده‌اند تا به نظر برسند که متعلق به یک مکان بسیار خاص - دنیای مد - بدون جلب توجه بیش از حد به خود هستند. پس چگونه متوجه می شوید که یک کیف معتبر است؟ بهترین راه این است که نشان LV را در قسمت بیرونی کیف مشاهده کنید. این لوگو به طور کلی در قسمت جلوی کیف قرار دارد و می توان آن را در بالا یا زیر دسته کیف پیدا کرد. خود لوگو همیشه به رنگ قرمز یا قهوه ای است و عبارت Louis Vuitton و کلمات فرانسوی با عنوان "L'art du voyage" در آن دیده می شود.

 

تاریخچه لویی ویتون

 

تکامل کیف های شانه LV

از زمانی که این برند برای اولین بار تولید کیف های دستی را آغاز کرد، خانه مد با به روز رسانی مداوم طرح های خود، سبک خود را حفظ کرده است. با این حال، بسیاری از مردم از فهمیدن اینکه این شرکت تا سال 1957 شروع به ساخت کیف های دستی با مونوگرام امضا نکرد، شگفت زده می شوند.

در این مدت، این شرکت همچنین شروع به تولید کالاهای چرمی کرد که شامل کیف و کیف مردانه و همچنین کیف های زنانه و صندوق عقب مسافرتی بود. در سال‌های بعد، لویی ویتون نیز به تولید کفش و عینک تبدیل شد. اخیراً این برند کیف‌هایی با قیمت‌های 1200 تا 600000 دلار تولید کرده است.

 

تاریخچه لویی ویتون

 

تاریخچه برند لویی ویتون و کیف های کودک

در روزهای اولیه لویی ویتون، این برند بر تولید چمدان و لوازم جانبی باکیفیت متمرکز بود.

اما پس از اینکه این شرکت برای تولید لباس‌ها و کفش‌های آماده راه اندازی شد، دیری نگذشت که این برند وارد بازی کیف‌های دستی شد. اولین کیف دستی لویی ویتون که دارای مونوگرام بود، یک کیف مسافرتی (ساخته شده از بوم با تزئینات چرمی) بود که در دهه 1980 عرضه شد.

اما تا اوایل دهه 2000 بود که این برند به طور تهاجمی شروع به تولید کیف های دستی زنانه با نشان LV کرد. امروزه لویی ویتون انواع کیف های دستی را برای خانم ها در هر سن و سبک زندگی ارائه می دهد. این برند حتی عرضه های خود را به کیف های دستی و کیف پول مردانه نیز گسترش داده است. این به لویی ویتون کمک کرد تا به یکی از شناخته شده ترین برندهای لوکس در جهان تبدیل شود و جای تعجب نیست که چرا - کیف ها شیک، کاربردی و با بالاترین کیفیت مواد ساخته شده اند.

 

کیف لویی ویتون

 

چرا محصولات لویی ویتون گران است؟

مانند همه برندهای لوکس، کیف های دستی لویی ویتون دارای قیمت بالایی هستند.

اما چرا این جوراب ها اینقدر هزینه دارند؟ و آیا واقعاً گران ترین کیف های دستی موجود در بازار هستند؟ به طور خلاصه، بله آنها هستند. برخی از گران قیمت ترین کیف های دستی لویی ویتون در جهان، مانند کیف لاکیت با برچسب قیمتی 600 هزار دلاری، از پوست کروکودیل ساخته شده اند.

همچنین شایان ذکر است که این برند سالانه تنها 200 کیف لاکیت تولید می کند. اما آیا این کیف ها واقعا ارزش پول را دارند؟ ما اینطور فکر می‌کنیم - کتانی‌ها بسیار بادوام هستند و برای استفاده در طول عمر ساخته شده‌اند. در واقع، وقتی صاحب یکی از این برند هستید، این فرصت را دارید که یک عضویت مادام‌العمر در باشگاه انحصاری میلیونرهای برند کسب کنید.

این باشگاه فقط برای کسانی باز است که یکی از این کیف های انحصاری را دارند و برای عضویت 1000 دلار هزینه دارد.

 

تاریخچه لویی ویتون

 

نتیجه

 

می دانیم که لویی ویتون یک برند کلاسیک است که ارزش جشن گرفتن تاریخ خود را دارد. به هر حال، این کیف ها بیش از 130 سال است که وجود دارند و خانه مد همچنان به نوآوری و ارائه محصولات باکیفیت برای مشتریان وفادار خود ادامه می دهد. این عوامل باعث می شود که لویی ویتون یکی از موفق ترین برندهای مد در جهان باشد.





:: برچسب‌ها: تاریخچه لویی ویتون ,
:: بازدید از این مطلب : 5201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: